Re: Gumisiowe WWW i jego kopia.

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Jan 1996 - 12:53:49 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: Musze przyznac, ze juz nic z tego nie rozumiem, i bardzo bym chcial,
: zeby mi ktos wytlumaczyl. Caly czas mam nadzieje, ze doniesienia o
: tym, ze NASK 'zrobil afere' komus, kto umiescil na swoim serwerze
: kopie tej strony, to tylko plotka. Bo jesli nie, to naprawde scyzoryk
: sie otwiera.

Niestety jest to prawda. Nie mowie juz o odcieciu solozzo od sieci nawet.
Z tego co wiem ktos z NASK zadzwonil na PW z informacja o tej stronie
wyrazajac protest. Sadzac po reakcji, oraz z tego co dzis uslyszalem
pominal milczeniem fakt, ze strona na pochodzi z ich servera
www.nask.org.pl ...
Stad to cale zamieszania na PW.

: Anyway, dla wszystkich, ktorzy tej strony nie widzieli, oto co
: znajdowalo sie na serwerze www.nask.org.pl w sobote, 30 grudnia, o
: godzinie 19:33. Obrazkow nie probowalem sciagac.

Chcialbym jeszcze raz powiedziec, strona ktora umiescilem na solozzo
zostala zgrana z http://www.nask.org.pl 30.12.95 okolo godziny 18

-adam