ODP: NASK i routing

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 21:33:48 MET

>: tylko chce wiedziec czemu NASK odcial solozzo ? nie spoodbalo sie moze to
>: ze Adam zrobil kopie OGOLNODOSTEPNEJ STRONY WWW?
>: a moze NASK ma jakies ale w sprawie copyright'u ?? hmm dziwne
>
>: traceroute to solozzo.tele.pw.edu.pl (148.81.65.130), 30 hops max, 40 byte
>: packets
.......... itd.....
> [...]

>To naprawde przesada. Tym bardziej ze solozzo zostalo i tak odciete na PW.
>Mysle ze nalezalo najpierw wyslac maila do mnie jako do osoby ktora to
>umiescila abym zdjal ta strone, a nie odcinac routing bez zadnej zapowiedzi.
>Tak na marginesie to NASK chyba nie ma prawa tego robic !!
>Rozumiem ze po mym wczesniejszym liscie w ktorym odmowilem zdjecia tej strony
>(autorem prosby *nie* byla osoba z NASK) Panowie z NASK postanowili sami
>sie tym zajac. Coz, co dalej, cenzura ?? moze przegladanie pakietow ?
>Jesli ktos zle o NASK mowi to wyciac bo to zle ???

Mysle, ze zrobili to gdyz nik od Ciebie im nie podskoczy, przeciez wszystkie .._at_...edu.pl
i NASK to ta sama kasa na wejsciu. Moga sprobowac na przyklad ze mna, a mysle ze moi
prawnicy wyciagneli by im niezly grosz z kieszeni, moze nawet kilkuletnia pensje z premiami
prof.H.
A cenzura - kochani ona jest caly czas tylko "ukryta" i nie w takiej formie jaka ja znaja
40-to latkowie, jest bardziej przemyslna.

Bogdan Haehne