Re: NASK i bezpieczenstwo

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 18:56:42 MET

On Tue, 2 Jan 1996, Maciek Uhlig wrote:

> Dyskusja sie rozwija w najlepsze, ale by ja troche uporzadkowac:
> Ja juz oczywiscie slyszalem od dyrektora NASK, ze hasla w NASK sa
> generowane przez komputerki z zegarkami. Czyzby?

 Nie wiem, ale NA PEWNO jest to jedna z nienajlepszych metod ustawiania
hasel. Nawet jak odpowiednio madry komitet ISO tak wymaga zeby potraktowac
rozwiazanie na poziomie. (Niezaleznie, czy to jest u mnie czy w banku
bede uwazal tak samo - choc bank MUSI zastosowac, bo dyrekcja kazala !).

        Gotfryd Smolik