ODP: Lacznosc cd.

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 18:52:12 MET

----------
Od: Marek Pokulniewicz[SMTP:mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl]
Wysłano: wtorek, styczeń 02, 1996 12:57
Do: Multiple recipients of list
Temat: Lacznosc cd.

Zadzwonilem do NASK-u w sprawie 60% zgubionych pakietow. Wiec podobno
jest awaria( ciekawe czy jest jakis moment ze nie ma tej awarii?) ale nie
wiadomo czy mam placic za ruch czy nie. Czyli robie bezuzyteczny telnet
na przyklad albo wysylam piec razy list i za to place. Chyba jednak
wszyscy zbyt szybko zgodzili sie na nowy cennik nawet w bardzo okrojonej
formie. Czyli zamiast 30 "tylko" 4 razy....

Przeciez to sa stare metody np.T.P. - oczywiscie w tym miejscu ktos mi odpisze - , ktore znam od blisko 35 lat uzywania telefonow i linii dzierzawionych.

Bogdan Haehne