Re: NASK i bezpieczenstwo

Autor: Jerzy Kedra (jxa_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 02 Jan 1996 - 11:12:27 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:

> Ja juz oczywiscie slyszalem od dyrektora NASK, ze hasla w NASK sa
> generowane przez komputerki z zegarkami. Czyzby?

Jesli /etc/passwd bylo autentyczne to jasne jest ze wygenerowanie
_niektorych_ hasel jest bardzo malo prawdopodobne (sprawdzilem :-)
A swoja droga... czy na tym komputerze nie ma C2?

Jasne ze piractwo winno byc bezwzglednie karalne, ale w tym przypadku
spojrzmy na to inaczej: wcale nie potrzeba wysylac mail-bomb zeby
doryzc komus nielubianemu - wystarczy sie wlamac na komputer NASK'u,
co jak widac - jest mozliwe.
Panowie i Panie - tutaj wieje groza. Tym bardziej, ze praktycznie nie
ma mozliwosci scigania... no... niektorzy nie maja. Zreszta, czas pokaze.

--
-- Jerzy Kedra, AGH Krakow, Poland
-- PGP Mail Welcome