xyplex

Autor: Piotr Mazur (pmastr_at_math.amu.edu.pl)
Data: Sat 30 Dec 1995 - 11:59:36 MET

Witam !

Moze troche nie na temat!
Szukam programiku xyp_print (pozwala drukowac na drukarce szeegowej
podlaczonej do jednego z postor xyplex'a (server terminali)).
Mam taki programik dzialajacy pod NCR Unixem. Najchetniej przyjme
informacje na temat mozliwosci zdobycia zrodel. Ewentualnie binaria na SCO.

Pozdrawiam !

| Piotr Mazur Obserwatorium Astronomiczne UAM Poznan |
| e-mail: pmastr_at_math.amu.edu.pl , piotr_at_astro.amu.edu.pl |