Pomocy!

Autor: Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl)
Data: Wed 27 Dec 1995 - 08:51:45 MET

Przyszedl do mnie taki list (moze ktos umie pomoc):

Dzien Dobry Szanownemu Panu!

Ja mieszkam w Mississuga kolo Toronto w Kanadzie. Interesuje mnie
informacja o tym, jak duzo kosztuje podlaczenie do sieci w Opolu? Czy
jest to mozliwe dla kazdego obywatela? Powod dla tego jest ze mam
rodzine w Opolu i myslalem czy nie mozna by bylo ich podlaczyc do sieci?

Dziekuje z gory za odpowiedz.
Przy okazji Wszystkiego najlepszego zokazji Swiat Bozego Narodzenia i
Nowego Roku.
Ryszard
Odpowiedzi e-mail'em:
snow_at_idirect.com

Z powazaniem

* Bartlomiej Solarz  INSTYTUT BADAN SYSTEMOWYCH PAN *
* tel. 37-68-22                         Life is fun *
* tel. 36-19-01 w 247   E-mail solarz_at_ibspan.waw.pl *