Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 15:11:48 MET

Michal Rolka (Michal.Rolka_at_alf.igo.katowice.pl) wrote:
: >A wracajac do newsow - czaem mam ochote sprawdzic, czy mojego
: >serwera rowno dociera, albo czy moje bydle rozsyla.
: >A tu kupa - nikt nie udostepnia.
:
: Do takich testow wystarczaja mi gopher gateways na AGH i AMU...

Abstrahujac od faktu, ze newsy tam wydaja sie byc troche przeterminowane,
to teraz juz nic nie rozumiem.

Server news nie udostepnia ich wszystkim, ale przez gophera newsy sa
udostepniane. Dlaczego tak skomplikowanie?

Jaroslaw Lis