Re: 0-700

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 09:23:52 MET

> Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:
>
> : ograniczyc ryzyko ze podniesie a tu nie ma sygnalu co wymyslimy ??
>
> Nic. Malo to razy zdarza sie, ze po podniesieniu sluchawki nie masz
> sygnalu? :) :(((

Zdzalo mi sie jak TPSA dodawala nowe numery.
A poza tym nigdy :)

W ich przypadku bardziej mnie martwi ze maja burdel w dokumentach.
W ciagu 5 miesiecy 3 (slownie: Trzy) razy zmieniali mi numer telefonu
twierdzac ze modyfikuja siec i dolaczaja nowych abonentow.
Mialem numer 335??? teraz mam 338??? a 335??? ma jakies nowe osiedle.

I po co to ?

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl