Re: 0-700

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 14:48:28 MET

> Grzegorz> UWAGA 1) przepis nie skutkuje zawsze - nie wszystkie
> Grzegorz> centrale realizuja mechanizm call back.
>
> Nie trzeba zadnego call-back. Bierzemy ze soba do piwnicy DWA telefony
> i z jednego wykrecamy numery z listy tak dlugo, az zadzwoni ten drugi.
> I wybieramy dom, gdzie jest mniej niz 50 lokatorow, w koncu to zadna
> sztuka.

Moze byc ciekawe:
Siedzi facet w piwnicy. Obok stoi Bartek i Tulipan kreci sobie .. tu mu
dzwoni tak komus dzwoni i ustala numer.
No i jeszcze jedno to nie zmienia faktu ze u kogos w domu tez zadzwoni.
A jak odlaczymy go na chwile to zaleznie od telefonu moze to zauwazyc.
A jak ma taki uklad jak to ktos opisywal to sie wlaczy alarm.
A moze sie zaraz dowiem ze gosc idzie jeszcze do piwnicy z dwoma
telefonami i bateria akumulatorow zeby symulowac centrale ... a zeby
ograniczyc ryzyko ze podniesie a tu nie ma sygnalu co wymyslimy ??

Wszystkie te motedy maja duza szanse powodzenie w swoim bloku.
Tam nie wzbudzasz podejrzen stojac w piwnicy, znasz lokatorow i ich
zwyczaje, no i masz duzo czasu na zapoznanie sie z kabelkami.
Ja tam sie naprzyklad zawsze podpinam po telefon ludzi z sasiedniej
klatki ktorzy czesto zostawiaja dzieci same a te zawsze wtedy bawia sie
wzmacniaczem Hi-Fi o mocy 150 W :))
Wiem ze nie maja na linie wpietych zadnych detektorow i blokad wiec moge
ich smialo odpiac.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl