Re: 0-700

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 14:35:36 MET

> Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:
> : >
> : > Useless. Facio podlacza sie w piwnicy, podsluchuje prawdziwego
> : > abonenta wstukujacego kod i potem dzwoni sobie jak poprzednio.
>
> : A kod na sluch zapamietasz ? Mozart jakis czy co ??
>
> O magnetofonach kolega slyszal? >;->
> A tak na marginesie, widzialem taki programik na PC z SoundBlasterem,
> ktory rozpoznaje wpuszczony mu przez audio input sygnal DTMF (tzn.
> wypisuje, jaki numer byl wstukany).

Nie no rozumiem .. ale bez przesady.
Zaraz dojdziemy do tego ze mozna sie podpiac i zadzwonic.
Wystarczy:
Furgonetka sztuk 1
Palnik plazmowy sztuk 1
KBKA Kalasznikowa sztuk 3
Kamizelki kuloodporne sztuk 3
Ludzie sztuk 3
Komputer PC sztuk 2
Telefon Bratek sztuk 1
Telefon Panasonic sztuk 1
Fax Panasonic sztuk 1

Nastepnie jedziemy pod centrale, wycinamy w dzwiach dziure.
W razie wlaczenia sie alarmu celna seria wylaczamy go.
Podlaczamy co trzeba gdzie trzeba .. ustalamy odpowiednie kody i numery
i zamawiamy wybrany sex-telefon.
Jak przyjdzie wlasciciel nam nastukac to go wylaczamy ... tak jak alarm.

A swoja droga to lepszy mam ubaw podlaczajac sie do aparatu publicznego
zwanego automatem telefoniczym. Tam dobiero teksty leca :))

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl