Re: DTMF

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 12:30:54 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
> Normalnie.

Tak?? to cale wybieranie tonowe jest do d...! Jestem podlaczony do EWSD
i niby to powinno dzialac. A dziala mniej wiecej tak jak Win95 czyli od
przypadku do przypadku. Przyklady:

1. Do mamusi w Czestochowie. Tonowo: tit, tiit, titit. Tututututu. Jest!
   Drugi raz: tit, titit. Cisza. Glucho. Nie ma nic.
2. Do kumpla z sasiedniego bloku (EWSD). Dziala bezwarunkowo.
3. Do kumpla w Katowicach na Paderewie (E10). Wybieram: tit, tiit...
   pip, piip, PIIIP! Nie ma takiego numeru... :-O ??!!!.
4. Do kumpla w Myslowicach (Strowger) Cisza. Jak w 1.
5. Do kumpla w Swietochlowicach (jw.) Tit, tiit, titit... Papapa... papapapa
   (slychac jak konwertuje) Jest! (dziala zawsze).

Impulsowo dziala zawsze i w kazdych warunkach :-P (o ile dziala w ogole ;->)

> Pozdrawiam.

Ja tez.

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16