O czym jest ta lista (bylo Re: 0-700)

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 11:00:37 MET

Dyskusja jest bardzo ciekawa. Mam nawet pewne pomysly jak ja wykorzystac. Ale
jak to sie ma do POLskiego IP-a?

"Spoleczni" przredstawiciele w komisji badajacej cennik NASK czekaja na
pomysly (Jacek Niwicki pisal "Zdaje sobie sprawe z trudnosci i ...
czekam na KONSTRUKTYWNE propozycje." ) ale jak na razie propozycje sa
konstruktywne (juz wiadomo jak dzwonic z piwnicy, jak nabijac licznik
ftp-em) ale malo: nie wiadomo:
 - jak placic za uzytkowania sieci
 - jak finansowac inwestycje.

Tak, czy inaczej - pozdrowienia