Opinia Hofmkol'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 23:47:10 MET

hej :)
moze cos przypomne.

Pan Hofmkol (nie jestem pewien czy dobrze napisalem) kiedys mowil,
jaki to durny cennik maja u ruskich. po prostu rozboj w bialy dzien.

zdumiewa mnie **metamorfoza** jakiej ow Pan doznal wprowadzajac aktualny
cennik.

Co do cennika, on niestety przejdzie. tyle ze KBN zgodzil sie finansowac
nowy cennik (tak powiedziala Pani Kozlowska).

to tyle news'ow z lekka pokrytych korzem :)

--
                          oOOo