Perl4Win95

Autor: Przemyslaw Basiak (BASIAK_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 17:56:02 MET

Mam taki problem. Jestem uzytkownikiem Windows95. Mam u siebie
zainstalowany server HTTP1.0 (i kilka browser'ow, ale to niewazne).
Server zainstalowalem w celu uzytkowania skryptow. NIestety wiele
(czy wiekszosc) z nich jest pisana po PERL'a. Mam znowy interpreter
PERL'a pod DOS'a, ale to nie wystarcza. Chcialbym moc interpretowac
skrypty .pl pod W95. Czy ktos moglm\by mi poradzic co moge jeszcze
zrobic.
Z gory dziekuje i Wesolych Swiat.

Przemyslaw Basiak
email: basiak_at_dedal.man.szczecin.pl