Re: Numery IP w Polsce

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 10:15:28 MET

Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl) wrote:
: Lista ta bedzie aktualizowana na biezaco. Gdyby ktos zauwazyl jakies
: niescislosci prosze dac mi znac. Wszystkie numery IP nie znajdujace sie na
: tej liscie sa traktowane jako "zagraniczne".
I na tego typu akcjach maja byc opierane rozliczenia finansowe ???!!!
Czarno widze przygotowanie NASK do wprowadzenia jakiegokolwiek cennika.

Ludzie, badzcie powazni. Czy jak mnie tam nie ma na tej liscie,
to jestem za granica?
Czy wtedy place, czy mnie nie znacie? A moze zaplace 1.6 PLN za pakiety
do 127.0.0.1 ?

        Jasiu Barczynski