Temat NASK w TV

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 08:59:26 MET

Czesc,
Nie wiem czemu, ale po wypowiedziach prof. Hofmokla w TV i radiu na temat
przeciazenia lacz caly czas przypomina mi sie glupi dowcip ze studium
wojskowego: Jeden z majorow w czasie zajac z przyslymi artylerzystami
tlumaczyl im co to jest sinus. Miedzy innymi powiedzial ze sinus osiaga
wartosc co najwyzej 1 ale w warunkach bojowych dochodzi nawet do pieciu.
Pewnie jest to bez zwiazku - prof. Hofmokl i studium wojskowe.....

Marek Pokulniewicz