Re: Hofmokl w radio !

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 15:10:10 MET

To mialo isc na liste. Pomylka w adresie...
------- Forwarded Message Follows -------
> From: Marek Pokulniewicz <mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl>

> Czesc,
> Nie cytuje wypowiedzi Hofmokla bo nie warto. Ale sie zastanawiam - przy
> kazdej okazji ludzie z NASK-u twierdza, ze ceny musza byc podniesione ze
> wzgledu na wiekszy ruch w sieci. Przeciez jak placilem za jakis kanal to
> bylo nieistotne ile jest w nim informacji. Nawet jesli byl "zapchany" to
> sie nie dawal "rozepchac". Czyli jesli bylo 64K to nie moglo byc 65K.
> Czyli ze nie rozumiem tego argumentu! W koncu jesli jest cos zapchane to
> [...]
No wlasnie! Chyba utrafiles w sedno sprawy!
Ja tez juz od dawna mowie wszedzie i mowilem to tez Hofmoklowi na konferencji
"Internet w Polsce", ze po pierwsze nie wierze w "nie ma pieniedzy"; mozna
probowac chocby wziac kredyt z banku. Ale jezeli juz faktycznie nie ma
pieniedzy na szybsze lacza, a istniejace sa zapchane, to zawsze mozna po
prostu nie robic nic. Jezeli mi w domu farba ze scian leci, a nie stac mnie
na razie na remont, to po prostu nie robie nic. Czekam.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl