Re: Fax na NASK i inne niedorzecznosci

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 11:10:41 MET

[...]

> A czy jednak ktos zna numer faxu do NASK'u?
> Dla ulatwienia dodam, ze nie mam/mialem/bede mial zamiaru zasypywania ich
> smieciami.

FAX: ((48) 22) 410047

To tego w Warszawie ... inne tez potrzeba ??

PS: A co do zasypywania smieciami to sie trzeba zastanowic ...
     ... flaszke kierowcy z ASMA i tych innych i mysle ze sie zgodzi
     wysypac to na czyjes podworko :)

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl