Re: Walka o polski Internet

Autor: Michal Krzysztofowicz (mike_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 20:54:44 MET

On Tue, 5 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Pod adresem http://www.wsp.krakow.pl/cennik/walka.html umiescilem liste
> serwerow WWW, na ktorych znajduje sie protest przeciwko nowemu cennikowi
> NASK. Jezeli kogos pominalem, prosze dac mi znac.
> Przepraszam z gory za ewentualna niemozliwosc polaczenai sie z tym adresem;
> ostatnio mam problemy z tym komputerem, bo cos mi sie zaczal system zawieszac.
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Jarku!

Mnie pominales :)) Co prawda nie mam tego duzo, ale ...

http://titan.waw.ids.edu.pl/

Pozdrawiam
Michal Krzysztofowicz

---
Internet dla Szkol	ul. Hoza 69, Warszawa, POLSKA
Michal Krzysztofowicz	IdS Staff and SysAdm of titan.waw.ids.edu.pl
Email 			mike_at_waw.ids.edu.pl
Home Page		http://titan.waw.ids.edu.pl/mike/