Re: Czy to juz koniec ???

Autor: Rafal Baczkowicz (rafal_at_pik-net.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Dec 1995 - 19:17:25 MET

>Jak to co ? Bedziesz placil :)))

>Pewnie Karpio uznal ze nie jestes godzien czytania jego kawalow.
>
>--

-----
> Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
> cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl
-----

Twoja odpowiedz cholernie mnie pocieszyla. Dziekuje.
Niestety jesli masz dostep do sieci na uczelni to ty takze "bedziesz placil
:)))" jak koledzy z NASKU wprowadza swoj cennik :))))))
Wracajac do CHOMOR-L to moze masz racje. Ciekawe tylko dlaczego pare moich
kumpli tez nie dostaje nic z tej listy od paru dni ???

"Ya Shoulda Killed Me Last Year" ICE T
E-mail : rafal_at_pik-net.gliwice.pl
On IRC : Spicter