Re: Internet w Bosni a sprawa cennika NASK

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 15:08:16 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: Jak podal ostatnio Reuter, zolnierze amerykanscy w Bosni beda kontaktowac
: sie z rodzinami za pomoca Internetu. Szczegoly w:
:
: http://www.yahoo.com/headlines/951204/news/stories/bosniainternet_1.html
:
: Wiem, ze to nie ma nic wspolnego z polskim Internetem. Tak mi sie tylko
: skojarzylo, jak Waldemar Pawlak powiedzial, ze naklady na Internet w
: Polsce sa mniejsze niz koszty jednej akcji pokojowej polskich zolnierzy w
: Bosni.

To chyba nie do konca prawda. Dla Amerykanow koszta Internetu w Bosni sa
chyba zerowe, albo bliskie - tyle ich to kosztuje, co ropa do generatora
pradu zasilajacego miske i tych pare komputerow.

A o ile dobrze pamietam, to 'misja' polskich zolnierzy jest finansowana
z funduszy ONZ, a Polska ma byc moze od ich zoldu 20% podatku.

Jaroslaw Lis