Re: Fax na NASK i inne niedorzecznosci

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 11:57:25 MET

On Tue, 5 Dec 1995, Tomasz Surmacz wrote:

> Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl) wrote:
> [O dyskusji z dyr. Zienkiewiczem]
> : Podczas dyskusji padla deklaracja, ze jesli KBN, zgodnie z obietnica
> : przedstawiona w Sejmie, da wiecej pieniedzy, to cena 1MB spadnie... zobaczymy.
>
> Jesli nawet, to co z tego?

Ja bym tylko chcial zwrocic uwage, ze w dyskusji w Sejmie
(patrz: http://www.pol.pl/day-news._p/951130wd.htm)
dyrektor Hofmokl stwierdzil, ze jesli znajda sie srodki, to cennik
zostanie uchylony. Wczoraj dyrektor Zienkiewicz powiedzial, ze jezeli
znajda sie srodki, to cena megabajta spadnie ze 1.60 na 1.00.

Nie wie lewica, co czyni prawica?

Pozdrowienia,

Maciek