Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Jaroslaw Bazydlo (jarekb_at_pap.waw.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 18:24:09 MET

Szymon Sokol wrote:
>Bledny wniosek. KBN zaplaci tyle, na ile go stac, czyli tyle, ile
>sobie zalozyl. Jezeli uczelnie wyrobia wiecej, to nie dostana
>pieniedzy. Przeczytaj sejmowa wypowiedz p. minister Kozlowskiej.
>Po prostu trzeba bedzie odciac od sieci studentow...

To i uczelnie beda wypuszczam zupelnych ignorantow sieciowych przynoszacych
wstyd uczelni. Albo jeszcze gorsza alternatywa sieciowych
superinteligentnych kryminalistow, ktorzy znajda sposob, zeby z sieci ko-
rzystac, no bo przeciez uczelniane LANy tak sobie nie znikna.

Jako administrator juz widze jak trzeba bedzie bawic sie w lowczego
etatowego zamiast zajmowac sie sieciami i sprzetem. Przypomina sie mi sie www
pewnej firmy w naszym polskim Internecie, ktora ma administratora na wszystko:
tajemniczego C.E.O. (nawet pracownicy firmy nie wiedza co to za skrot sic!),
security admin'a, system managera (jakby nie mogla nie mogla tego robic
jedna osoba), IRC Admina (na serverze tym nie ma ircd, a nawet Operations
Managera ... mysle, ze w tym przypadku pojawi sie Hunter - pies od
wyszukiwania nie uprzywilejowanych polaczen. ;-) Czarno to widze ...
tak czy inaczej.

NASK przyczyni sie niestety do podzielenia srodowiska uczelnianego na tych
co moga korzystac z Internetu, na tych co nie moga i na tych co umieja sobie
zalatwic. Komercja tak czy inaczej jakos z sytuacji wybrnie (mam nadzieje).

Jaras (po prostu Administrator)

--
 _  | |/ _` | |_) / _` \___ \  email: ............... jarekb_at_pap.waw.pl
 \___/ \__,_|_| \_\__,_|____/. home-page: http://www.pap.waw.pl/~jarekb