Re: uzytkownicy komercyjni placa za siebie

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 15:47:33 MET

In article <2npwearwnp.fsf_at_thfs1.fuw.edu.pl>, Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) writes:

>Jerzy> Wlasnie, problem to ludzie ktorzy nie rozumieja co to Internet,
>Jerzy> a w szczegolnosci nie rozumieja ze to nie jest takie cos, co im
>Jerzy> sie za darmo 'nalezy'. Sorry 'darmo' (za pieniadze podatnikow)
>Jerzy> bylo kiedys, kilka lat temu.
>
>Oj Michale, kto jak kto, ale ty moglbys takich glupot nie opowiadac.
>Nikt sie nie domaga, zeby bylo 'za darmo'.

Michale, to bylo w odpowiedzi na bardzo konkretny posting, ktory sugerowal,
ze musi byc taniej Internetem niz przesylaniem CD-ROM-ow. Otoz upre sie
ze wrecz przeciwnie... Internetem jest szybciej i wygodniej, prawda, ale
niestety tez drozej - nawet jezeli przesylajacy tego sam nie odczuwa.
Przekonujesz mnie do czegos, co dawno wiem...

>PS. A gdyby podlaczenie do sieci kosztowalo w Polsce tyle co w USA, to
>Uniwersytet moglby na to wyskrobac pieniadze samemu, z tego co juz
>ma...

Gdyby w Polsce byl tylu uzytkownikow sieci co w USA, to i ceny pewno by
byly nizsze. To niestety idzie w parze...

JMP