Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 14:15:18 MET

> Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
>
> : W/g mnie najwieksza wada tego programu bylo to, ze nie zostal
> : zaproszony nikt ze srodowiska akademickiego. Dla providerow WWW to
> : jest takie miejsce, gdzie umieszcza sie strony, za co placa klienci.
> : Ani slowa o tym ze istnieja archiwa ktore za darmo udostepniaja mase
> : informacji niekoniecznie reklamowych czy komercyjnych, po prostu dla
> : dobra ogolu.
>
> Rowniez ani slowa na temat, ze NASK bedzie mogl sobie podsluchiwac do woli,
> kontrolowac, a jedyne co bedzie mogl zrobic klient, to zrezygnowac z uslugi.

> [...]

To ci sie tylko wydaje ze mozna sprawdzic. TPSA moze ale Ty nie.
Owszem mozesz w domu zalozyc licznik ale:
1. Nie wiesz jak chodzi zegar w centrali
2. Prawo tego zabrania

No wiem .. jest mozliwosc podsluchania zegara, ale to nie zawsze sie
udaje.

Latwiej podsluchiwac w TPSA niz w NASK !

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl