Re: Co sie stanie po wprowadzniu nowego cennika NASKu...

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 15:42:57 MET

In article <49fs57$5v2_at_polonez.man.lodz.pl>, mimo_at_lodz.pdi.net (Michal Mosiewicz) writes:
>Pod adresem
>http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/pokaz.pl
>mozna znalezc aktualna liste zasobow sieciowych, ktore z przyczyn zbyt
>wysokich cen nie beda udostepniane publicznie.
>
>Prosze jednoczesnie innych administratorow o wykonanie wlasnych
>szacunkow i aktualizacje poprzez formularz pod adresem:
>http://www.lodz.pdi.net/cgi-bin/mimo/pzsquest/zniknie.pl

Czy zbierasz rowniez liste zasobow ktore sie pojawia? Bo wiesz, tak sobie
mysle: Postawic komputer z duzym dyskiem, zwalic na niego mirrory kilku
duzych archiwow (sciagane przez CD-ROM lub dyskietki z zagranicy), moze
nawet postawic szafe grajaca na CD-ROM-y i kazac sobie placic za uzywanie,
powiedzmy 80 gr/MB. 40gr z tego musze oddac NASK-owi, z reszty moze sie da
(w zaleznosci od uzycia) nawet wygospodarowac zysk. Ludziom w kraju taniej
bedzie sciagnac ode mnie (1.20 zl/MB) niz z zagranicy (1.60).

Nie mowiac juz o tym, jaki zysk moze przyniesc sprzedaz dyskietek/CD-ROM/itp
nagrywanych tuz za granica i przywozonych do kraju.

JMP

(OK, to co napisalem to troche taki czarny humor... Chcialem tylko powiedziec,
ze skutki roznych decyzji rzadko bywaja tylko i wylacznie jednostronne).