Re: Polski Sunsite ?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 28 Nov 1995 - 13:47:16 MET

> Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) napisal:
> : Od kilku dni jestesmy na dlugie godziny odcinani od sieci.
> : icm.edu.pl znika razem z calym kampusem :-(
>
> Dla odmiany kiedy pojawia sie Ochota, znika routing do PW.

A co bys chcial ? Wszystko na raz ??? Za darmo ??? Nie ma tak dobrze !
Jakbys sie z koperta pofatygowal to moze moze ... ale tez nie jestem
pewien bo nie wiem ile bys w nia wlozyl :)

A co do Politechniki to na Elektronice powszechna jest opinia ze w NASK
jest o jedno gniazdko mniej niz jest podlaczonych instytucji.
Na srodku pokoji stoi taka ruletka co zamiast cyfr ma nazwy podlaczonych
instytucji. Tak co jakis czas przychodzi dyrektor kreci kolem i juz
wiemy kto odpada od reszty (dolaczany jest ten co czekal).
Teraz duzo listow slemy do dyrektora wiec duzo przebywa w tym centrum
dowodzenia i duzo kreci kolem :)

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl