Re: konto na protesty

Autor: Janusz Swieczkowski (janusz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 23:18:19 MET

Artur Jaroszek writes:
">
"> > From: "prof. Tomasz Hofmokl " <hofmokl_at_frodo.nask.org.pl>
">
"> > Nie dostalem od Pana poprzednio zadnego listu. Konto na ktore mozna
"> > przesylac protesty to:
"> > NASK_at_CAMK.EDU.PL
"> > Nie ukrywam, ze wolalbym uzyskac od spolecznosci PSI pomocy w rozwiazaniu
"> > problemow niz same protesty. Sam tez wolalbym aby internet byl dostepny
"> > bez ograniczen finansowych. Gwaltowny wzrost ruchu zrodzil nowe problemy
"> > - trzeba je rozwiazac.
"> > Przesylam pozdrowienia T. Hofmokl
"> >
"> Jesli Pan Prof. Hofmokl nie czuje sie na silach inaczej rozwiazac
"> "nowych problemow" to doprawdy nic nie stoi na przeszkodzie aby
"> podal sie do dymisjii...

A mnie sie wydaje, ze p. prof. Hofmokl czuje sie na silach - rozwiazywac
SWOJE problemy. Sprawmy, zeby nasze problemy byly jego problemami.
Dolaczam sie do protestu. NASK nie moze wykorzystywac swojej pozycji
faktycznego monopolu tylko we wlasnym interesie. Jesli NASK nie uwzgledni
szybko problemow srodowiska naukowego NASK-owi pozostanie jeden problem z
nauka - wyrzucenie jej ze swojej nazwy. Naukowcom, niestety, nie
pozostanie nic.

J. Swieczkowski.

                       '
 |    |   _'    Janusz Swieczkowski,    Silesian University Computer Center
 |    | /   \   ul. Uniwersytecka 4, 40-877 Katowice, Poland
 |    ||        phone: 032 588211 ext. 1623
  \  / |        e-mail (internet) : janusz_at_us.edu.pl
  \ _ /