Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 20:37:52 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: On Thu, 23 Nov 1995, Jaroslaw Rafa wrote:
: > > From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
: > Po pierwsze, nowy cennik NASK to skandal. Nie tak dawno na I konferencji IwP
: > wszyscy gremialnie skrytykowali propozycje Hofmokla megabajt za zlotowke, a
: > tu w chwile pozniej z jawnym lekcewazeniem uzytkownikow sie to wprowadza. To
: > jest bezczelnosc.
: Teraz to juz jest jedna zlotowka i 40 groszy. Co nie znaczy, ze jedna
: zlotowka mnie satysfakcjonowala. Minely zaledwie dwa miesiace.
: > Pewien czlowiek, ktory jest klientem Telbanku w Gdansku napisal mi, ze
: > Telbank juz stawia wlasne lacza do swiata, podobno od stycznia maja ruszyc.
: Jarku,
: rozwin: NASK. NAUKOWA i AKADEMICKA SK. Czy NASK ma swiadczyc uslugi
: firmom (a moze i bankom), a uczelnie maja przelaczac sie do Telbanku? Czy
: to na tym ma polegac?

Dlaczego akurat firme mialoby stac byc na przeplacanie 10 razy? Juz
predzej KBN bedzie placil, a wlasnie firmy przepna sie na Telbank lub
wlasne lacza. A siec bedzie coraz bardziej naukowa i akademicka...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec