Re: Proponuje alias PRL dla pl.

Autor: Tomasz Kubinski (tomasz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 09:11:05 MET

Piotr Plizga (plizga_at_ultrix.uci.agh.edu.pl) wrote:
> Witam .
> Ostatnie listy nie doszly w calosci
> wiec jeszce raz.
> Proponuje alias PRL. dla domeny pl. w zwiazku z przebiegiem
> drugiej tury Wyborow 95.
> :-(((((((((((((((((

> Piotrek Plizga.

Wiesz co, a moze bys sobie tak poszukal jakiejs politycznej listy i tam
pogadal. Tym bardziej, ze zasypujesz takimi smieciami pare list.
Sam jestem przeciw komunie i takie uwagi uwazam za sluszne w obecnej
nieciekawej sytuacji politycznej, ale na litosc Boska, szlag mnie trafia
jak na liscie o security czytam o sympatiach i antypatiach do Billa Gates'a
lub inne bzdury nie majace nic wspolnego z tematem listy.
To akurat polip wiec nie mam do Ciebie specjalnie pretensji, a jest to raczej
uwaga ogolna i mysle, ze drodzy koledzy sie z nia zgodza.

--
| Tomasz Kubinski                           Silesian Technical University     |