Re: ankieta

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 13:22:50 MET

> From: asja_at_lodz2.p.lodz.pl
> Subject: ankieta

> A N K I E T A
>
> Serdecznie prosze o wypelnienie ankiety, ktora ma na celu zbadanie
> faktycznego wykorzystania Internetu na terenie Lodzi i wojewodztwa lodzkiego.

Co jest do diabla z tymi ankietami?
W ciagu ostatnich 2 dni z roznych list dyskusyjnych przyszly do mnie az 3
ankiety. Jedna na temat srodkow technicznych uzywanych w nauczaniu, druga na
temat jakich jezykow programowania uzywam, a teraz jeszcze i to. Zmowili sie,
czy co?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl