Re: Na czym wisi Szczecin?!

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 09:03:36 MET

On Sun, 19 Nov 1995, Maciej Kolodziej wrote:

> Witam Krzysztof,
> Z mapki o ktorej piszesz wynika, ze jestescie podpieci do Internetu dwoma
> polaczeniami: czyms wolnym (9.6 - 28.8) z Poznania, oraz 256 z Bydgoszczy,
> nie wykluczone ze routing narazie jest tylko ta pierwsza droga ...
> Nie jestem pewien czy drugie lacze juz funkcjonuje, moze odpowie w tej
> sprawie ktorys z Kolegow z NASK-u

Wszystko sie zgadza. W tej chwili istnieje tylko linia analogowa 28.8 k z
Poznania do Szczecina. Zamowiona natomiast jest linia cyfrowa 256 k z
Bydgoszczy. W tej chwili czekamy na jej zestawienie przez TPSA.

Irek

---
Ireneusz Neska                           |  E-mail: irek_at_nask.org.pl
Research and Academic Network in Poland  |  Tel/Fax: (+48 22) 268000
Bartycka 18                              |  Tel: (+48 22) 200381 x. 843, 852
00-716 Warsaw, Poland                    |  NIC-Handle: IN3