II konferencja Internet w Polsce

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 18 Nov 1995 - 20:27:27 MET

Mam takie pytanie do osob zaangazowanych w organizacje II Konferencji Internet
w Polsce: czy tresci wystapien na konferencji beda, tak jak w przypadku I
konferencji, udostepnione gdzies na WWW? Niestey, tym razem nie moge byc na
konferencji, gdyz termin 24-25.11 mam juz od dawna zajety, a chcialbym
wiedziec, co tam sie bedzie mowilo...
Rownoczesnie informuje, ze moja relacja z I konferencji bedzie lada moment
dostepna przez WWW. Podam URL jak bedzie gotowe... Kto zrelacjonuje II
konferencje?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl