Re: PROPOZYCJA: pl.comp.security

Autor: Michal Krzysztofowicz (mike_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 22:25:33 MET

On Wed, 15 Nov 1995, Grzegorz Stepniak wrote:

> popieram dusza,sercem,cialem i czym tam jeszcze. Sa to problemy z ktorymi
> ostatnio walcze namietnie a troche czasem przydaloby sie wymienic
> doswiadczeniami. Jedna tylko prosba. Aby nie byla to lista dostepna
> wylacznie przez News. Jesli cos zle zrozumialem to sorry.
>

> Pozdrawiam
> Grzegorz

Ja tez popieram. Wydaje mi sie, ze sluszniejsza bedzie nazwa
pl.comp.security (z prostego powodu - krotsza, a i tak kazdy
zainteresowany bedzie wiedzial o co chodzi). Rowniez wydaje mi sie, ze
warto by bylo zalozyc analogiczna liste dyskusyjna (zeby listy byly
dostepne nie tylko w grupach usenetowych).

Pozdrawiam
Michal Krzysztofowicz

---
Internet dla Szkol	ul. Hoza 69, Warszawa, POLSKA
Michal Krzysztofowicz	IdS Staff and SysAdm of titan.waw.ids.edu.pl
Email 			mike_at_waw.ids.edu.pl
Home phone 		+48 (22) 31-50-06