Re: Nazwy angielskie (bylo: Rewolucja domenowa a realia w Poznaniu)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 13:19:37 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

: W Warszawie akurat z 'Hot' nie ma problemow, za to pisza 'Rozno'.
: Wcale nie trzeba obcego slowa, zeby zrobic blad. 8-)

Nie jestem tak na 101% pewien, czy to jest rzeczywiscie blad.
A tak przy okazji: w barach w np. Beskidzie Zywieckim sprzedaja
danie o nazwie "golonko", a i tak kazdy wie, co dostanie :)

--
	Leszek.