Re: Woda

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 04 Nov 1995 - 22:00:27 MET

>Gdzie moge szukac informacji o aktualnym zanieczyszczeniu wod w Polsce lub o
>oczyszczalniach sciekow
>chodzi mi glownie o www lub gophera (teksty w jezyku polskim)
>Z gory dziekuje

nigdzie - www i gopher (zwlaszcza w polsce) charakteryzuja sie tym, ze sluza
do wszystkiego z wyjatkiem pracy - nie ma zadnych informacji z wyjatkiem
ogromnej ilosci stron domowych, stron osobistych i rozebranych panienek...
lepiej kupic ksiazke i nie probowac na sile wykorzystac sieci do rzeczy, do
ktorych w chwili obecnej specjalnie sie nie nadaje...
karpio