Re: Domeny 0.5

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 18:32:57 MET

Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl) wrote:

: O to wlasnie chodzi. A po co im wszystkie te klopoty? Co dostana w zamian?
: Nazwe bardziej zgodna z opracowanym w PSI standardem?

Jesli odebrales moj list jako pochwale propozycji zmian "bo trzeba zmienic",
to bardzo sie mylisz; wiem dobrze, ze manewry nazwami domen to nie to samo,
co przekladanie papierow w szufladzie. Chodzilo mi jedynie o to, zeby nie
wysuwac malo sensownych argumentow majacych w zalozeniu bronic (dowolnej)
tezy, a w rzeczywistosci nie czyniacych tego.

--
	Leszek.