Re: Domeny 0.5

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 12:38:12 MET

maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl (Maciej Kozinski) wrote:
>Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: 3.W przypadku zmiany nazewnictwa zaleca sie pozostawienie poprzedniego
>: nazewnictwa domen na okres 1 roku, oraz uzywanie nowego nazewnictwa.
>

>: dlaczego az 1 roku ? swego czasu musialem zmienic nazwe jednego z serverow.
>: Tak sie zlozylo ze byl to glowny mail-server katedry, i okres 1 roku
>: pozostawil mi duzo swobody i czasu, na powiadomienie wszystkich o poczynionych
>: zmianach. Wystarczylo czytac logi postingow (czyli naglowki bez tresci:)
>: zeby wychwycic wszystkich, ktorzy uzywali nieprawidlowych adresow.

> [...]

nikt nie zaplaci. ale wszyscy wiedzieli ze tak trzeba. bo nie na reke
bylo ludziom, zeby host nazywal sie inaczej, niz adresuje sie listy.
operacja sie powiodla, i nikt nie byl niezadowolony. wiec o co chodzi ?
czemu tkwisz w swoim uporze ?

powiem ci kto mial najwieksze problemy. otoz mieli je ludzie najstarsi wiekiem,
czemu wcale sie nie dziwie. W pewnym wieku czlowiek niestety zaczyna dretwiec,
i myslec stereotypami. Wszystkich nas to czeka, ale zycze osiagniecia tego
stanu wszystkim, takze Tobie jak najpozniej :)

pozdrawiam,

--
                          oOOo