Re: Domeny 0.5

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 14:17:13 MET

On Thu, 2 Nov 1995, Lech Szychowski wrote:

> Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
>
> : Szczegolnie jak sie zmienia adresy mailowe kilkuset userom, ktorzy musza
> : o tym zawiadomic swoich korespondentom, wypisac sie z list dyskusyjnych itp.
>
> Recznie im te adresy zmieniasz, dla kazdego uzytkownika osobno?
> Na listach dyskusyjnych sie poprzepisuja sami, swoich korespondentow
> tez sami zawiadomia. Przeciez stara domena nie zniknie tak z dnia na
> dzien...
Ale KTOS to musi zrobic. Ktos dzisiaj zreszta wypisal wiele innych przykladow
rzeczy do zrobienia. Ja to przeszedlem na lasnej skorze i do dzis niektore
stare rzeczy sie za mna ciagna.
A skonfigurowanie sendmaila zeby pracowal z dwoma nazwami domen na wszystkich
pracujacych u mnie platformach to na pewno zajecie nie na 20 min, choc
moze tylko dla mnie :-)
Pozdrawiam.
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Telekomunikacja Polska S.A. | email: |
| Zaklad Telekomunikacji | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl |
| w Piotrkowie Tryb. | konradpl_at_zpk.u.lodz.pl |