sygnatura (bylo Re: Alex w Toruniu)

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 12:28:10 MET

On 19 Oct 1995, Maciej Kozinski wrote:

> Nie chce byc zlosliwy ani w stosunku do osob, ktore nie majac punktu
> zaczepienia krytykowaly rozmiar mojej sygnatury arbitralnie ograniczany do
> 4 linii (nonsens), ani do autora powyzszych dwoch linii, ale czemu np.
  ---
  Jest cos takiego jak netykieta. Ja wiem, ze nie warto sie tym
  przejmowac :-) Sugeruje jednak ona by podpis pod listem (sygnaturka)
  mial nie wiecej niz 4 wiersze. Moze to i nonsens, ale jest na to
  uzasadnienie. Bardzo wiele listow i artykulow ma dlugosc (albo "zawartosc
  informacyjna") nie wieksza niz cztery linie i sygnaturke na 30. Zuzywa to
  niestety zasoby: (miejsce na serwerach newsow) i przepustowosc lacz.
  Stad pomysly na ograniczanie dlugosci.

  Historii sygnaturek nie bede opisywal - nie ma sensu (tak jak ogladanie
  myslnikow i znakow rownosci).

  Wojtek

  PS a adres w polu From: byl fatalny! Ale odpowiedziec sie dalo.

--
Wojciech A. Myszka                         myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw, Institute of Material Science