Bialystok!

Autor: Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl)
Data: Fri 27 Oct 1995 - 08:22:59 MET

Dostalem taki oto list (ew. odpowiedzi tylko E-mailem!):
Od jakiegos czsu jestem uzytkownikiem Internet. Udalo mi sie nawet
znalezc Polska Spolecznosc Internetu (bardzo nie lubie odmieniac slowa
"internet"). Pieknie, poznalam ludzi z Warszawy, Krakowa (chyba
najwiecej), Trojmiasta, Opola itd. nie znalazlam wsrod czlonkow ani
jednego Bialostoczanina. Na moj apel odezwal sie JEDEN Bialostoczanin;
Henryk z Bialegostoku rodem zamieszkaly w Amsterdamie.
Ups! zapomnialam sie przedstawic. Otoz na imie mam Ewelina Zamana,
wychowana w Bialymstoku Zwierzyniecka 70, w chwili obecnej mieszkam w
Kanadzie w Kitchener Ontario. Poza granicami Polski jestem od 6 lat. Moim
marzeniem jest aby jak najszybciej i jak nawiecej bylo bialostockich
uzytkownikow Internet z wlasnymi komputerami, modemami itp. Zauwazylam
(moze jestem w bledzie), ze w Bialymstoku jest tylko jeden uzytkownik -
Uniwersytet Bialostocki. Byc moze jest wiecej uzytkownikow a Uniwesytet
jest tylko (hm... jak to powiedziec w ojczystym jezyku?) serverem?.
Prosze niech Pan do mnie napisze. Moj adres: best_at_golden.org
Serdecznie pozdrawiam
Ewelina

Z powazaniem

* Bartlomiej Solarz  INSTYTUT BADAN SYSTEMOWYCH PAN *
* tel. 37-68-22                       Life is a fun *
* tel. 36-19-01 w 247   E-mail solarz_at_ibspan.waw.pl *