Re: COMPUTER VIRUS!!! (?)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 26 Oct 1995 - 11:55:44 MET

> Date sent: Tue, 24 Oct 1995 18:53:14 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: Milosz Stasik <stas9593_at_raven.csrv.uidaho.edu>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: COMPUTER VIRUS!!! (?)

> Z Atlas GIS Discussion list dostalem ponizsze ostrzezenie.
> Nie jestem w stanie powiedziec, czy jest to kiepski dowcip, zapowiedz
> pogromu czy tez informacja, ktora trzeba czytac " nie samochody a rowery
> i nie dawali tylko kradli..." :).
> Czy kros moze kompetentnie skomentowac ponizsze ostrzezenie?

[...]
> There is a computer virus that is being sent across the Internet.
> If you receive an e-mail message with the subject line "Good Times",
> DO NOT read the message, DELETE it immediately. Please read the
> messages below.
Nie przypuszczalem, ze po kilku miesiacach i po jednoznacznym wyjsnieniu
calej sprawy ta plotka znowu ozyje...
TO JEST TYLKO PLOTKA! Sprawa byla dementowana nawet na
news.announce.important (!!!). Co jak co, ale TE grupe trzeba czytac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl