Re: klawiatury do Windows

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 24 Oct 1995 - 21:17:58 MET

Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl) wrote:
: potrzebowalbym przelaczalna klawiature do Windows 3.1
: Interesuje mnie niemiecka + polska (najlepiej obydwie w standardzie
: programisty, czyli alt+o --> o-umlaut, a po przelaczeniu polskie o-
: zamkniete. Czy jest ktos, kto ma doswiadczenie w pisaniu po niemiecku
: na anglosaskiej klawiaturze ????? Ewentualnie makra do Worda !!!

Hm, a tego programiku ruslat.exe, co przelacza klawiature polska-amerykanska
w winPL nie da sie uzyc? To sie chyba 'Control Panel | International'
ustawia, choc osobiscie preferuje edytorem w system.ini

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |