Re: klawiatury do Windows

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 24 Oct 1995 - 15:47:49 MET

On Tue, 24 Oct 1995, Grzegorz Mielcarek wrote:

> potrzebowalbym przelaczalna klawiature do Windows 3.1
> Interesuje mnie niemiecka + polska (najlepiej obydwie w standardzie
> programisty, czyli alt+o --> o-umlaut, a po przelaczeniu polskie o-
> zamkniete.

Zdaje sie, ze to doskonale mozna zrobic pakietem ZECER. Autorem jest pan
Andrzej Gorbiel z "Gazety Wyborczej" z Krakowa. To samo robi MAKOFONT.

"Ktos mi kiedys powiedzial, ze ma sasiada, ktory slyszal o takim, ktory
zna takiego, ktory kiedys podobno bezproblemowo zainstalowal Windoze 95"

Pozdrowienia!
Mirek Nowakowski