Re: mime

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl)
Data: Mon 23 Oct 1995 - 20:07:29 MET

In article <DGwqI0.88u_at_cyf-kr.edu.pl> pulapa_at_edison.pk.edu.pl (Krzysztof Pulapa) writes:
>Jakie trzeba dac pola w naglowku , aby tin oraz elm rozpoznal
>pgp public key ??

Co do tina to nie wiem, ale zeby elm wspolpracowal z pgp trzeba:
 - uzywac wersji elma ktora ma to dopisane (jest taka ale nieoficjalna)
  - podwiesic sobie w elmrc jako przegladarke i edytor odpowiednie
dzialajace jako filtry przy pisaniu i czytaniu poczty. Byly kiedys
dostarczane razem z pgp (ale chyba do wersji 2.6ui, teraz trzebaby
poszukac albo moge podeslac starawe wersje ktorych uzywam)
Elm wytresowany w ten sposob dziala ladnie, przy pisaniu pyta sie
czy podpisac i zaszyfrowac, przy czytaniu sam sprawdza podpisy
i jak trzeba pyta sie o passphrase do klucza

ALex

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics    |All a hacker needs
InterNet: flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_vm.cc.uni.torun.pl |is a tight PUSHJ,