Re: Porzadkowanie domen.

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl)
Data: Mon 23 Oct 1995 - 13:53:15 MET

On Mon, 23 Oct 1995, Jarek Lis wrote:

> W sumie tez sie podpisuje, (pamietam z jaka ochota przestalem
> pisac ict-pwr.wroc.edu.pl na rzecz ict.pwr.wroc.pl), ale czy to ma
> oznaczac likwidacje edu.pl? O ile dobrze pamietam byli tutaj obecni
> zwolennicy zachowania sobie 'edu' w nazwie.

Oczywiscie, ze nie. Ja nie chce likwidowac niczego co juz istnieje w
domenie edu.pl i jest zgodne z propozycja PSI. Chce tylko zlikwidowac
podwojne nazewnictwo dla miast: miasto.pl i miasto.edu.pl (to drugie
wydaje mi sie nie do zaakceptowania).

W Poznaniu jeszcze jest dodatkowo poz.gov.pl. I to tes mozna by zlikwidowac.

Irek