Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Wladyslaw Majewski (boss1_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 23:43:26 MET

Wojtek Sylwestrzak pisze:
>Rowniez jestem zdania, ze powinno byc:
>i prasa.atm.com.pl (czego sie wstydzic ze ATM ?)
>i ternet.com.pl (znowu czego sie wstydzic ze COM ?)
>
>itd.
>
>Nie wydaje mi sie, zeby nazwa prasa.atm.com.pl byla w jakimkolwiek stopniu
>zbyt dluga lub mylaca. Prasa.pl jest mylaca, a poza tym ...
>.. co tu duzo ukrywac: jest w zlym smaku.

Przykro mi, ale mamy zupelnie odmienne wyczucie smaku. Dla mnie np.
gazeta_bankowa_at_prasa.atm.com.pl jest w zlym smaku, tak jak ktos noszacy
cztery naszyniki kazdy w innym stylu.
Ciagle nie rozumiem takze, dlaczego agh.edu.pl ma byc w dobrym stylu,
a gazeta_bankowa_at_prasa.pl - w zlym? W koncu co kogo obchodzi,
ze agh jest w biznesie edukacyjnym?
I co wlasciwie ma oznaczac i jak informacje przekazywac czastka
com w adresie wladek_majewski_at_ter.net.(com.)pl?

Wladek