Re: Prasa.pl

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 16:43:55 MET

On Fri, 13 Oct 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Co za idiotyzm? Cale miasto w domenie .edu? No to przeciez jasne ze trzeba
> bylo zmienic. Ktos bez sensu wymyslil pierwotna domene. (Podobnie jak ktos
> bez sensu wymyslil pierwotna domene tpsa.pl ;-) Oby bylo trzeba tez to kiedys
> zmienic! :-) )
Oczywiscie wtedy nie bylo nic poza edu stad sformulowanie cala Lodz
Jesli chodzi o tpsa.pl to abstrachujac od dyskusji nad tym czy to wystarczy
i czy to com jest naprawde konieczne przypomne glowna teze:
jesli kiedys byla ogolnopolska dyskusja na polip zakonczona jakas konkluzja
i jesli Irek stosuje sie do tej konkluzji to proba zmieniania tego jest
takim samym biciem piany jak proba zmieniania jakichkolwiek standardow
wtedy gdy nie wszyscy i nie do konca maja pewnosc ze jest koniecznosc je
zmienic.

> Tzn. chcesz mi wmowic, ze teraz np. w Stanach juz nie ma domen .com, .edu
> itp. A co jest? Moze nazwafirmy.us ? Widziales gdzie taka domene? (Jezeli juz
> to nazwafirmy.stan.us).
Porownojac wilkosc Polski i stanu w USA traktuje powyzsze jako kamyczek do
mojego ogrodka :-)
Pozdrawiam.
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Telekomunikacja Polska S.A. | email: |
| Zaklad Telekomunikacji | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl |
| w Piotrkowie Tryb. | konradpl_at_zpk.u.lodz.pl |