Re: Netscape 2.0

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1)
Data: Fri 13 Oct 1995 - 12:30:19 MET

Milosz Stasik (stas9593_at_raven.csrv.uidaho.edu) wrote:
: Nowa (beta) wersja Netscape jest juz osiagalna. Czy ktos moze ja juz
: probowal i moze 'zdac relacje'? Anyone?

Owszem, widzialem ja na PC, teraz sciagam pod SunOS. Najwieksze wrazenie
zrobila na mnie mozliwosc czytania poczty przez POP3 i wysylania przez
SMTP. Netscaperozmawia juz poprzez wszystkie popularne protokoly, ma chyba
aspiracje byc internetowym superagentem. Co do stabilnosci, to nie
ogladalem go na tyle, aby sie wypowiedziec. Na razie sciagam wersje na
SunOS do testowania.

Maciej Kozinski

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail:                           |
         | 87-116 Torun, POLAND  /          maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | Dzialowskiego 4/4    /   WWW home page:                    |
         |                     /http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek   |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |